fredag 6 februari 2009

Grönt te och nyinköpta chokladkakor


Idag har jag varit hemma från jobbet för vård av mage.
Då får jag naturligtvis inte dricka något Zóegakaffe.
Nej, istället har jag ägnat halva dagen till att
inmundiga grönt och rött te av olika varianter.
Jag tycker verkligen om grönt och rött te
men jag får inte samma kick som jag får av kaffe.
Det te som jag dricker mest av nu är mareldste.
Så ta en promenad till Kahls i helgen och festa loss.

Under eftermiddagen kom två trevliga elever
från Engelska skolan och sålde kakor och då slog
jag till och köpte lite chokladbollar.
Lite skall man unna sig så här på fredagseftermiddagen.

Trevlig helg!


2 kommentarer:

  1. Fantastiska bilder och njutbar inredning. Kanske en aning för mycket vitt för mig som gillar skarpa färger.
    Jag kommer gärna till Boden för att inspireras ännu mer.
    Ingegerd Haglund

    SvaraRadera
  2. Ingegerd II säger: Kurera magen ordentligt. Jag läser gärna din blogg och får lite idéer. Trevlig helg tillönskas familjen Hassbring!

    Ingegerd FLI

    SvaraRadera