lördag 28 februari 2009

Mårbackapelargoner

Är ni som jag väldigt förtjusta i Mårbackapelargoner?
Jag är duktig på att spara alla mina pelargoner från året innan.
Förra året hade jag väldigt många Mårbackapelargoner.
Nu har jag fullt sjå med att få plats med alla pelargoner.
Lådorna de står i för tillfället är väldigt fula men vad gör man?
Jag är mycket medveten om att detta är ett i-landsproblem.
Om ni, mina kära läsare, har ett gott råd till mig om hur man bäst
skall sköta sina fjolårspelargoner så tar jag tacksamt emot det.

3 kommentarer:

  1. Klipp ned dem, hårt!

    FLI

    SvaraRadera
  2. Efter att du planterat om dina pelargoner mår de bra av att vänta ca en vecka innan de blir nerklippta. De tycker om att ha det "trångt om fötterna".
    Jag vet hur prunkande dina Mårdbacka var förra sommaren så Lycka till!
    //Eva-Lotta

    SvaraRadera
  3. Tack snälla för det du skrev i inlägget. Man blir verkligen glad av att få så positiva hälsningar.Kommer snart på besök till din bod.
    Kram Susanne

    SvaraRadera