onsdag 4 februari 2009

Mera porslin

När jag blev färdig hushållslärare började jag
spara på kokböcker. Nuförtiden känns inte det lika
angeläget eftersom det finns så många bra recept på internet.
Jag tycker dock fortfarande att det är mycket roligare med
en riktig bok med färglada bilder.

Redan under utbildningen började att samla på
porslinet Blå blom och naturligtvis är det roligt att jag har en del
av det idag då det inte längre produceras.

Idag tycker jag nog att det är allra roligast
att duka med porslin från Mateus
och gärna i kombination med gamla saker.
Jag säljer inte Mateusporslin i Lissboden men jag
beställer det av Linda i Strandboden så kan du
hämta det hos mig.

Välkommen och bli inspirerad till en vårdukning!

1 kommentar:

  1. Sluta tjattra och gå hem faster! Verkligen fin blogg och stiliga bilder. Pax för en sån roskudde!
    Kram Ida

    SvaraRadera