måndag 27 april 2009

Svenskarnas favoritfärg

Igår var vi flitiga här i huset. Maken rensade
i garaget och jag bytte färg i köket från grått till blått.
Jag gillar att byta rullarna i köket emellanåt och nu
längtar jag till sommar och havet.
Vad passar bättre då än den blå färgen. Jag gillar blått
i kök och badrum, det känns rent och fräscht.

När det var färdigt fick vi äntligen dit nytt
tyg på våra omgjorda IKEA-garderober
som vi har i TV-rummet.
Det blev helt ok, i alla fall bättre än innan
som jag brukar säga när jag tvättat fönstren.

4 kommentarer:

  1. Åh, här har det hänt en del! Vilka fina fynd du gjorde på Kapp-ahl! Jag har spanat lite på vintage kläderna jag med..
    Så fräscht det blev med blått i köket! Jag gillar oxå att ha såna rullupp-gardiner!
    Praktiskt med ikea-garderoberna oxå!
    Ha en fin vecka! Snart är det helg igen! Kram :)

    SvaraRadera
  2. Det var allt bättre än Ok! Jag tycker tyget i dörrarna blev jättebra. Och linnet är väldigt likt Odd Molly, lite kortare bara. Det är så fina kläder i den serien, ska gå förbi KappAhl imorgon igen.
    Kram till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Tack för hjälpen med det vita tyget igår. Gardinerna blev jättefina.
    Trevlig Valborg!
    Pia

    SvaraRadera
  4. Vilken jättefin blogg du har och en underbar butik. Måste komma och handla lite mer, personligt, vackert med god service!!!
    Du borde gå med i www.styleroom.se och visa alla dina fina saker/bilder.
    På återseende.

    SvaraRadera