tisdag 16 oktober 2012

Kuddnoja


Nej, jag har inte blivit tokig men nu har julsakerna börjat 
komma hem till Lissboden.
Jag gillar som ni kanske redan vet Nyblom o Kolléns
saker så den här kudden blir fin till jul här hemma.
Hoppas nu bara att kunderna också tycker som jag:)
 Jag har en hel del mormorskuddar i olika färger och de
tycker jag piggar upp i höstmörkret.

 Sammet är poppis i år och det kommer hem kuddar
från Frejas boning i flera färger.
Den här kudden är från Olsson o Jensen och den är
lättplacerad i vilken fåtölj som helst om man gillar rosa 
förstås.

Imorgon är Lissboden öppen som vanligt men på lördag
är det stängt!
Imorgon får du 10 % rabatt på allt, även nedsatta varor!
 Välkomna!


2 kommentarer:

  1. Vilken fin julkudde!
    Fina foton från er resa i förra inlägget. Man blir lite ressugen :)
    Kram Kicki

    SvaraRadera
  2. Jag gillar också kuddar och rosa.. och lila.. och så blir det ju snart jul..
    Bra urval hos dej alltså.

    Ha en skön helg, även om den verkar bli rätt regnig.
    Kram Marie

    SvaraRadera