fredag 26 oktober 2012

Söndagsöppet i Lissboden

 Vintern närmar sig med stormsteg och igår kväll kom det
några snöflingor här hos oss. Det är väl knappast någon som
längtar efter halka och snöskottning ännu så det kan gott
vänta en månad till.
Jag provade med nyss hemkomna äpplen på kakelugnen.
Det känns lite för juligt och får nog vänta några veckor.

 Halsdukar och handledvärmare behöver vi dock snarast.
Jag har fotat mina finaste färger på Mariedals fina varor 
som finns i Lissboden.

 Den ljungrosa färgen har jag också i soffan just nu.

 Både kudden och löpare i samma färg har jag hemma 
från Miljögården i en härlig kvalitet.

Från och med den här helgen och fram till jul har
jag söndagsöppet i Lissboden kl 11-15.
Välkomna då!

Jag önskar er alla, med detta hjärta gjort av virkade
broscher från Mariedals design, en fin helg!
Kram/Maria

2 kommentarer:

  1. Så fint hjärta, Maria! Vi ses snart! Ha en skön helg! Kramis Anette

    SvaraRadera
  2. Det var jättefint med äpplena, skulle
    gärna ha kakelugnen också. Soligt här men
    det blåser en isande vind.
    Kramar och trevlig helg
    AnnaMaria

    SvaraRadera