lördag 15 december 2012

Blommor och lampor

Vilken härlig vinter vi har i vårt vackra land!
Jag njuter för fullt och det ser ut att bli en vit jul om
prognosen håller i sig.
Skidorna är framtagna men ännu inte provade i år men
nu är det bara en vecka kvar till jullovet och då ska det
bli andra bullar:)
Bullar har det istället blivit en hel del så visst är det bra
med lite motion nu när det stundar juletider.
 Jag har fått lite noja på hyacinter och mest vita då förstås.
De är så vackra och om man ställer dem lite svalt på natten
håller de sig lite längre och kanske till jul.

 Jag har tagit hem några kristallkronor och den här tycker
jag är helt underbar. Så fin i en hall eller varför inte på
en gästtoalett.

Den här veckan och fram till jul har jag erbjudande
glaskronorna från Bankeryd.
Den stora kostar 1250 och den lilla 1000 kr jämnt.

Jag önskar er alla en fin adventshelg och för er
som undrar så har jag öppet i Lissboden både
lördag och söndag kl 11-15.
Välkomna!

Kram/Maria

1 kommentar:

  1. Vilka vackra kronor. Jag gillar också hyacinter. Ha en fin söndag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera