onsdag 26 december 2012

God fortsättning!

 God fortsättning alla därute!
Jag hoppas att ni haft en fridfull jul och att ni njutit av god mat 
och dryck, härlig gemenskap samt hunnit njuta av den
vackra vita vintern som vi har utanför dörren.

Tyvärr har det börjat småregna idag men det väntas
bättre väder senare. Det är annars väldigt jobbigt med
det växelvis kalla och varma vädret eftersom det blir så halt.
Vi har i alla fall hunnit med en första skidtur och det var så härligt.

 Här hemma hade vi en fin jul och vi blev precis lagom mätta.

Jag fick en fin julklapp av Stina som virkar dessa
mattor i bomullsgarn. De är mjuka och underbara
att gå på. Kanske något vid sängen?!?
Om någon blir köpsugen så finns de att beställa i 
Lissboden och du kan själv välja storlek på dem.

Idag har jag öppet kl 17-20 eftersom jag i alla
 fall ska tillbringa lite tid därute med bl a inventering, 
som för övrigt är bland det roligaste jag vet, blä.

Jag önskar er en fortsatt fin annandag och ta
hand om varandra!
Julkram från Maria

4 kommentarer:

  1. God fortsättning till er! Inventering är inte kul men tyvärr ett måste, jag har det att se fram emot. Mycket fin matta! Kram till er alla!

    SvaraRadera
  2. God fortsättning vännen!! Vilken vacker virkad matta!! Helt underbart! Du har verkligen dukat fint!
    kram, Marita

    SvaraRadera
  3. Underbart varmt och mysigt hos dig. Många kramar/Ingela.

    SvaraRadera
  4. Låter som haft en härlig jul och vad roligt att du hunnit med en skidtur! Jag tänker alltid på dig, när jag tänker skidor:)Må så gott kram vännen Maria och du...jättefin matta!

    SvaraRadera