fredag 7 december 2012

Trevlig andra advent!

 Äntligen fredag och idag kunde jag ta lite sovmorgon
vilket passade bra eftersom min vän Maria är här på 
besök från det soliga Spanien.

Helgen bjuder på arbete i Lissboden så jag hoppas
att fler än jag hittar dht.


 Äntligen har jag fått hem jerseyklänningarna från Eva
och de är i en härlig blandning av organisk bomull och
bambu samt lite lycra. De finns i grått, grönt och rosa.

Ni är så välkomna allesammans imorgon och på
söndag har jag öppet kl 11-15.
Jag bjuder förstås på glögg och pepparkakor!

Ha en underbar andra adventshelg!
Kram/Maria

2 kommentarer:

  1. Vilka fina saker. Tack söta för det fina kortet med extrapresent i. Det blev jag väldigt glad för. Bandet är underbart.
    Ha en mysig helg.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Ha en fin andra advent.
    Kram Agneta

    SvaraRadera