fredag 18 januari 2013

Mot Formex

 I tisdags var det tulpanens dag men det blev inte av att
köpa några i snövädret. Istället fick det duga med de
artificiella som jag har blandat med vaxblommor. Helt
ok ibland:)

 Om ni tycker att jag snöat in mig på lampor och skärmar
så stämmer det nog. Nu har jag i alla fall satt den fina skärmen
från Frejas boning i Linneas rum, så fint eller hur?!?

 Nu har den kommit hem i rosa igen.

Om man inte gillar kanten nedtill finns det utan
den också.

På eftermiddagen bär det av mot Stockholm och Formex.
Det ska bli så kul och jag hoppas att jag hittar fina
saker som även mina kunder tycker om.

Ha en härlig och vit vinterhelg allesammans
och njut av sol och snö!
Kram/Maria

3 kommentarer:

  1. Jättevackra lampskärmar! Det ser ut som Bullerbyn genom ditt fönster!
    Ha en riktigt lyckad helg med Formex och annat! ♥

    SvaraRadera
  2. Det är ganska stilla på bloggarna
    idag, är nog många som är på formex.
    Ha en toppenhelg
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Ha det så jättebra på Formex,låter jättekul! Kram vännen Maria

    SvaraRadera