fredag 1 februari 2013

Söndagsöppet!!!

 Efter lite tankegångar hit och dit har jag bestämt
mig för att ha öppet i Lissboden på söndagar tills
vidare och på prov några veckor.
Det blir samma tid som på lördagar, dvs kl 11-15 
för enkelhetens skull.

Blommorna strömmar in i Lissboden och idag visar
jag lite vita blommor.

Nu tror jag inte att det blir en vit helg här i huset:)
Lite rött i glaset är aldrig fel till helgen och vi alla
ska unna oss av livets goda.

Jag önskar er en underbar vinterhelg och jag
hoppas förstås att några av er hittar till Lissboden
på söndag!

Många kramar från Maria

4 kommentarer:

  1. Så mycket fint det blommar här.
    Ha en bra fredagskväll.
    kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Det blir väl bra att prova söndagsöppet, hoppas att det kommer många kunder. Önskar jag bodde närmare dig i bland så jag kunde kika in i din fina butik:) Kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  3. Fina bilder Maria och visst kryper längtan efter vackra blommor och växter över en dessa dagar. Längtan efter det gröna och ljusa.

    Njut nu av en riktigt härlig helg och så hoppas jag att det kommer många kunder och hälsar på dig i helgen.

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  4. Så vackra bilder Maria.
    Ha en fin måndag.
    Kram Agneta

    SvaraRadera