tisdag 26 mars 2013

Det börjar likna något!

 Hej kära bloggläsare!
Det börjar likna något, eller hur?!? Nu har det varit
dagsmeja i två dagar och solen skiner för fullt:) 
Det är ljust nästan till kl 19 och visst är det underbart!

I Lissboden har jag fyllt på lagret med sjalar och lite
väskor från Ceannis och de känns riktigt våriga.
Det är mycket blommigt i år i butikerna och 
det tycker jag är fint som kontrast till allt det
gråsvarta som de flesta av oss burit under vintern.

 Den blå väskan föll jag för direkt och den kan
man också använda med axelrem.

 Den här är förstås också en favorit eftersom jag
är väldigt förtjust i blått till sommaren.

Nu längtar vi alla efter vårblommor men det dröjer
nog ännu ett par veckor innan snön har smält bort 
så vi får drömma ett tag till.

Ha en fortsatt fin vecka allesammans!
Kram/Maria

3 kommentarer:

  1. Vilka ljuvliga sjalar!!! Å väskor...det är min last i livet...man kan väl inte ha för många eller hur?=)

    Idag var det riktigt varmt i solskottet, jag hoppas verkligen det fortsätter nu så att vi snart får gå utan strumpor och skor...

    Ha en finfin påsk!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Ja väskor och sjalar kan man inte få för många av!
    Här är det kallt, men man kan ändå se att något är på gång i naturen och sommartid en ger oss ännu ljusare kvällar. Ha det gott i Påsktider! ♥

    SvaraRadera
  3. Visst finns det hopp, det kommer en vår i år också:) Önskar dig en riktigt fin och mysig påsk helg! Kram från vännen Maria

    SvaraRadera