tisdag 12 mars 2013

I kyligaste laget

 Hej kära bloggläsare!
Nu tycker vi väl alla att det är i kyligaste laget men vad
hjälper det att klaga. Det är ingen idé att ägna energi åt
saker som vi inte kan göra något åt. Det har trots allt
varit soligt och fint några dagar och då får vi glädja oss
åt det. Vi var nog en hel del som ville sitta ute i solen
i helgen med en kopp kaffe och det gick faktiskt om
man satt där det var vindstilla.

 Jag visar som vanligt lite blommigt här på bloggen 
men visst börjar vi längta mer och mer efter blommor
i både gräsmattan och kanske på kläderna.
 
Jag tycker så mycket om min blommiga tunika från 
Eva med sitt nya märke Butterfly-dreams.
Jag har fortfarande några stycken kvar i Lissboden
 den här färgen samt i rosa och grönt och den är
i one size.

Den här väskan i ljusrosa är väl underbart fin.
Den ger sommarkänsla så det heter duga, tycker jag. 
Den är från Ceannis och snart är väskorna med 
tillhörande sjalar en nyhet i Lissboden.

Jag önskar er alla en fortsatt fin vecka med mycket
sol och kanske lite mildare temperatur!
Kram/Maria

3 kommentarer:

  1. Åh så mycket fint! Superfin väska och mysigt med blommigt! Jaa du...nu är det fööör kallt igen!..20 minus imorse..nu ca. 13 och solen skiner så det är vackert men inte hade man förväntat sig denna kyla i mitten av mars! :) Kram

    SvaraRadera
  2. Idag har jag köpt en tunika i nästan den
    turkosblåa färgen, känns som en fin
    sommarfärg. Har haft snöoväder här idag,
    usch så jobbigt det varit efter vägarna.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Mums så fint! Önskar att jag kunde prova några blommiga tunikor hos dig! Väskan är som sötaste sötast!
    Här har vi haft en vacker vinterdag idag efter de värsta av snöyrvädersdagar. Livet återvänder snart! ♥

    SvaraRadera