onsdag 17 april 2013

Ljust och fräscht!

 Det ljusnar mer och mer men fortfarande är det mysigt 
att tända lite ljus på kvällarna och våra lampetter
från Kallholmen tänder vi varje kväll vi sitter i 
vardagsrummet. Tänk vad härligt det är när man har
haft saker i över 10 år och fortfarande tycker om dem
som om man köpt dem igår:)

 Nu när det äntligen våras har jag känt för garderobs-
rensning. Idag, när jag har öppet i Lissboden kl 17-20,
börjar jag sälja ut lite saker som jag tycker är för fina
för att slänga i en insamlingen. 
Jag säljer dem för mellan 25-150 kr och de flesta är
i storlek 38-40.

 Är det någon som behöver en gräddvit underkjol med 
resår i midjan?

Lite rensning i Lissboden har jag också för tillfället.
Tavlorna på bilden är 45 x 55 cm stora och kostar nu 450 kr!
Välkomna att fynda idag och på lördag!

Jag önskar er alla en forsatt fin vårvecka!
Kram/Maria

1 kommentar:

  1. Ja nu börjar det blir ljust och härligt! :) Det behövs..man orkar mer nu! Härligt med lite rensning! Jag försöker städa och rensa hemma oxå! Vilka supersnygga ceannis-väskor du säljer!
    Kram :)

    SvaraRadera