torsdag 24 oktober 2013

Höstrusk!

Höstrusket gör sig mer och mer påmint och nu är tydligen
årets första riktiga blåsväder/storm på väg. 

Då är det skönt att vara inomhus och tända lyktor.
De mörka lyktorna från Frejas boning lyser upp
fint i höststormen (när de är tända)

Fler och fler har uppmärksammat att jag har Ceannis
väskor i Lissboden och nu har jag lagt ut de flesta i
webbutiken. Passa på fram till 31/10 då du får 100-200 kr
i rabatt om du är i behov av en ny väska.

Den här heter Bucket bag och finns hemma i svart, brunt och marin.
En härlig skinnväska som håller i flera år.
Den går att beställa i fler färger.
Gå gärna in på Ceannis hemsida och titta på deras fina väskor!

Lyktor får jag aldrig nog av och de här tycker jag är enkla och 
riktigt snygga.
Jag har börjat att tycka om det enkla och raka mer och mer.


Nu tänder vi ljus och myser. Mörkret tränger sig på och nu är det snart slut
på sommartiden och kvällarna blir ännu mörkare:(

Må så gott i mörkret och ta hand om varandra!
Maria

3 kommentarer:

  1. Det är verkligen höstrusk ute, vinden viner runt knuten och jag hörde precis som du säger att först höststormen är på väg. Det gäller att ta fram fler ljuslyktor och ljusstakar och tända för extramys. Önskar dig en fin avslutning på veckan och en fin helg!
    Kram,
    Regina

    PS. Just det...skulle ju säga att jag tycker Ceannis väskor är sååååå fina!

    SvaraRadera
  2. hei,
    så vakre bilder og den sorte lykten -firkantet- er veldig fin. vet du hvilket merke det er?
    jeg liker også det enkle.
    er på utkikk etter en slik stor kantet lykt.

    her regner det i dag, og blåser.
    ønsker deg en god helg
    klem TOVE

    SvaraRadera
  3. Det blev ett väldigt blåsande, men idag har
    det lugnat sig. Gillar allt du visar, väskan är
    i en jättefin modell.
    Trevlig helg och stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera