tisdag 8 oktober 2013

Mormor Maria


Nu har vi fått träffa lilla Tyra och det var förstås
väldigt mysigt. Vi tycker naturligtvis att hon är
  oerhört söt och fin. Att vara mormor är något
riktigt stort.

Här hemma hinner jag inte särskilt mycket men
jag har plockat upp lite mer varor i alla fall.
Mina fönster skulle dock må bra av att få 
tvättas av efter ett helt år utan att ha fått någon
omtanke:)


Lyktan från Olsson&Jensen är lite större detta år
och ännu snyggare, tycker jag.

Om ni inte har sett det så har jag nya öppettider i Lissboden.
Kl 16-19 är du välkommen på onsdagar och 
kl 11-14 på lördagar.

Ha en fortsatt bra vecka!
Maria


5 kommentarer:

  1. Jätte fin lykta. Underbart att vara mormor förstår jag.
    Ha en fin kväll!
    Kram
    Hanna

    SvaraRadera
  2. Åh Grattis Mormor Maria! Vilken lycka!
    Nu blir det dags för lyktor när mörkret faller över oss.
    Ha en vacker höst! ♥

    SvaraRadera
  3. Grattis...förstår att det är en härlig känsla att bli mormor. Ha det gott!
    Kram Anki (Telias butik)

    SvaraRadera
  4. Tyra var ett fint namn, sonen och Carro håller
    på och funderar på namn. Fin lykta, både och
    ha inne och ute.
    Ha en skön helg och stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  5. GRATTIS mormor Maria.Att vara mormor är livets efterrätt.Kram Ann

    SvaraRadera