tisdag 19 november 2013

Fotbollskväll!

 Idag kom jag hem och blev överraskad över att de här 
lyktorna kommit hem efter att det gått tre månader sedan
mässan. De är väldigt fina men lite sen leverans blev det.
 De säljer jag därför till bra pris, 25 kr/st och 3 för 60 kr

 Ikväll blir det fotboll och dagens meny blir getostsallad och
kanske ett glas rött. 

 I mörkret blir jag mer och mer sugen att tända stjärnan i
Lissboden och snart är det dags i det övriga huset:)

Med den fina amaryllisen önskar jag er en fin kväll
och fortsatt härlig vecka!
Maria

1 kommentar:

  1. I Lissboden kan du tända, det
    räknas inte för det är en butik och ni
    ska ju ligga före. Det var ett fantastiskt
    pris på lyktorna, och precis såna har
    jag köpt flera.
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera