onsdag 27 november 2013

Snart advent!

 Det börjar bli riktigt julfint i köket och jag antar att ni också
försöker  hinna med lite pyssel på kvällarna nu innan första
advent. Det är alltid svårt att få till njutningen om man hela tiden
springer runt så det gäller att sätta sig med en glögg lite då och nu.

 Det är de små små detaljerna som gör det sjungs det om
och visst gör det mycket om man knyter några fina band
runt lite av varje. Det får inte bli för mycket bara, man ser
inte skogen för alla träd. Mina gamla grisar från Cult design
gillar jag fortfarande och hyacintvasen från Västergården
är en favorit.

Jag har plockat fram mycket mässing till den här julen.
Den som spar han har och de här kommer från Skultuna och Indiska.
Jag gillar allt som glimmar och nu får det bli en lite 
guldigare tillvaro här hemma.

Jag önskar er alla en fortsatt fin vecka och snart får vi tända
alla ljusstakar, så härligt att se fram emot i mörkret.

Kram på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar