måndag 27 januari 2014

En händelserik vecka!

Sista tiden har varit händelserik  med ett kort mässbesök förra 
torsdagen innan det bar av söderut till Kanarieöarna.

Jag har beställt lite krukor från Unik design igen. De är
glacerade nuförtiden och mindre känsliga med andra ord.

Chhatwal-Jonsson har kommit med rosa kuddar och de blir fina 
tillsammans med de grå eller blå.

 Resan till Kanarieöarna bjöd på härligt sommarväder med 25 grader
på dagen. Det var första gången jag var där och Meloneras med
hotellet Lopesan Baobab kan jag verkligen rekommendera.

 Buffén var helt fantastisk. Den bestod av sex bord med
olika rätter så vi behövde aldrig gå hungriga.
Bakverken var helt otroligt välgjorda och goda.

Nu får jag nog nöja mig med frukt när sockersuget gör sig påmint.
Sharonfrukterna var helt underbara, de måste ni äta om ni kommer
till Kanarieöarna!

Jag önskar er alla en fantastisk vintervecka!
Maria


1 kommentar:

  1. Jag skulle gärna bo där nere hela vintern,
    så skönt och åka iväg så här i början på
    året. Jättefint med rosa och blått, det är
    färger som gifter sig, som dom säger på tv.
    Och det är sonen som har gjort en mall till mig
    i Photoshop, sen är det bara och byta bilder.
    Superkul!
    Kramar/AM

    SvaraRadera