fredag 25 april 2014

Nu blommar det!

 Vilken fantastisk påskhelg vi haft. Vi gjorde ett 
besök i storstan och Kungsan bjöd på en fantastisk 
himmel av blommande japanska körsbärsträd, underbart!

 Här hemma blommar det också och mina narcisser
är fantastiska just nu. Det gäller att passa på att njuta nu
av den skira grönskan. Här hos oss har björkarna kommit
igång så i helgen blir de nog helt gröna.

 Jag hade fyra härliga damer här igår kväll och då passade det
bra att plocka in fina blommor till bordet. 

 I Lissboden har jag packat upp väskor igen och den
här kassen från Ceannis tror jag inte jag visat tidigare?!?

På lördag har jag öppet i Lissboden som vanligt kl 11-14.
Det har varit lugnt de senaste helgerna så jag kanske
stänger butiken på helgerna och endast har öppet på
onsdagar i fortsättningen samt en och annan kundkväll.

Jag önskar er alla en fin helg och passa på att njut
så mycket ni kan av den härliga grönskan!
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar