tisdag 27 maj 2014

Snart helg igen!


 Nu blommar det för fullt och det är helt fantastiskt!
Aklejan har också slagit ut nere vid muren.
Visserligen är det lite väl svalt just nu men det är
 bättre att det blir varmt till semestern, eller hur:)

 Nu när vi varit utomhus har jag kommit på att jag
vill ha en liten altan vid garaget där vi har lite kvällssol.
Maken hakade på direkt så nu har han ett nytt projekt till 
sommaren, vilket han brukar tycka om.

 Annars har jag satsat tid på att handla nya lite 
sommarklänningar och som vanligt har jag varit
på Indiska, min favoritbutik just nu.

Den här är typisk för Indiska och i härliga röda nyanser
som jag blir glad av.

I veckan har jag öppet i Lissboden som vanligt på onsdag och torsdag
kl 17-20 och extraöppet på lördag kl 11-14!
Du får fortfarande 16 % på alla varor!

Jag önskar er alla en fortsatt fin sommarvecka!
Maria

1 kommentar:

  1. Hej Maria!
    Den där långärmade röda tunikan provade jag också och den vill jag ha!
    Min man tycker också om byggprojekt, något helt annat än hans vanliga jobb. ♥

    SvaraRadera