tisdag 8 juli 2014

Äntligen sommar!

 Äntligen har den riktiga sommaren kommit med sol, bad och
ljumma kvällar. Idag kom det en regnskur här hos oss och efter
det kändes luften riktigt klibbig men nu ska vi inte klaga på 
värmen, den är mycket bättre än det kyliga vädret vi haft tidigare.

Jordgubbarna har varit blöta och trista sista dagarna men hallonen
jag köpte var riktigt goda. Nu hoppas vi att värmen håller i sig
så att jordgubbarna mognar på sig så att de blir sötare och godare.

Det börjar dra ihop sig till utflykter och bad som hör sommaren till.
Ni är dock välkomna att besöka mig i Lissboden när det passar er
under sommaren. Jag öppnar gärna, bara jag är på hemmaplan.
Det finns en hel del kvar på rean och om du kommer förbi i 
sommar får du 20 % på ord pris.

Ring mig på 016-515379 eller 073-9408343 så kommer vi överens
om en lämplig tid.

Nu tar jag lite ledigt från bloggen ett tag och jag hoppas vi ses
om ett tag igen.
Tills dess önskar jag er alla en underbar sommar och 
förhoppningsvis har ni lite ledighet att se fram emot.

Maria

4 kommentarer:

  1. Jodå, semester här också. Dagens
    enda plan är och åka till coop och
    köpa kvarg och bär, det är min nya sommarmat.
    Lufta fossingarna på en solvarm klippa hoppas
    jag snart få göra också, fin bild du tagit.
    Ha en skön sommar Maria
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  2. Myyyyys. Tittar in för att önska dig en mysig helg
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Härligt Maria! Njut av ledighet och sköna sommardagar och fyll kropp och själ med ljuvlig sommar.

    Ta hand om dig vännen!♥

    Kram i massor

    SvaraRadera