torsdag 9 oktober 2014

Snart fredag igen!

 Mörkret tränger sig på och det börjar bli dags för mer lampor
och kanske en ljusslinga från Watt &Veke. Den här är 8 m
lång och ger mycket ljus med sin ledbelysning.
Jag tycker den passar både på ett bord och varför inte i en
lykta eller en vacker vas.

Mina ljusstakar från Skultuna gillar jag så mycket, stilrena
och tidlösa. Skänken kommer från Kallholmen och den vet
jag inte om jag får plats med i nya huset. Det blir 
svårt att få plats med lite av varje så det blir nog
till att sälja av både det ena och det andra.

 Fotograferingen av huset förra fredagen gjorde att
vi blev tvungna att städa lite extra.  Nu kan vi ta det
lite lugnt  ett tag och så småningom fortsätta snygga till 
inför försäljningen om  ett halvår.

I Lissboden behöver det också rensas ordentligt. I helgen säljer
jag ut lyktor för halva priset. Jag förstår att ni är många som har en
hel hög lyktor hemma men något nytt är ju alltid kul att skaffa sig.

Välkomna till Lissboden kl 11-14 på lördag!

Jag önskar er alla en riktigt trevlig och skön helg!
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar