lördag 3 januari 2015

God fortsättning!

 Jag önskar er alla en god fortsättning på det nya året!
Det har inte börjat så bra med tanke på vädret men nu hoppas vi
på lite klarare väder och fler minusgrader än vi haft hittills.
Idag visar sig solen här och det är nästan så att jag börjar
längta till våren och det härliga ljuset.

Jag har börjat utförsäljningen i Lissboden som är öppen fram till
vecka 7. Därefter börjar vi plocka undan för renovering av 
de två rummen. Just nu får du 20-50 % rabatt på allt!

 Jag har redan planeringen av nästa hus med allt som hör till.
Den här kudden kommer att passa fint i soffan i allrummet:)
Jag sydde den av en bit Jobstyg som låg och skräpade.
Det är alltid bra med rensning så att man hittar det man glömt bort.
Efter att ha bott i huset i snart 31 år finns det lite att rensa, 
vill jag lova.

 Nu kanske det är några som behöver en ny lampskärm när det
är dags att ta bort ljusstakar i fönstren. Jag har satt ned priserna
rejält på dessa skärmar.

Lampfötter har jag också rensning på så passa på att fynda.

Välkommen idag kl 11-14 samt onsdag och torsdag kl 17-19!

Trevlig helg!
Maria

3 kommentarer:

  1. God fortsättning Maria, hoppas du
    får ett fint 2015 med nytt hus och allt.
    Bra rea också, har du några kuddar i
    blå-mörkblå-vitt kvar??
    Stor kram
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. God fortsättning till dig med! Så trevligt att få planera för nya huset, även om det säkert är mycket att tänka på.
    Ha en fin söndagkväll.

    SvaraRadera