fredag 13 februari 2015

Sista lördagen i Lissboden!


Nu är det dags för sista lördagen i Lissboden och då ska jag
naturligtvis bjuda mina härliga kunder på kaffe och kaka.
Jag hittade det här receptet på mandelkaka med citron i sista
Allt om mat och det är helt i min smak jag som älskar både
citron och mandel.

I mars månad kommer jag att ha öppet ute i glasverandan
endast onsdagkvällar.

Försäljningen av möbler går strålande och
det är så kul. Den här fina spegeln från Kallholmen har 
jag några stycken och  nu börjar jag med att sälja en av
dem. 

Jag kommer att ha öppet hus under våren efter visningen
av huset och då får intresserade gärna komma och bjuda på möbler:)

Nu är det sportlov och då ska vi rensa och måla om.
Ingen rast och ingen ro, med andra ord.

Jag önskar er alla en riktigt fin helg!
Maria


3 kommentarer:

  1. Den kakan ser god ut, kommer gillas
    av dina kunder. Och Kallholmens möbler
    är så fina, jättevacker spegel.
    Ha en fin Alla hjärtans dag
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  2. Hej ! har du ett pris på spegeln ?
    Med vänlig hälsning Karin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Karin!
      Ja, spegeln kostar nu 1100 kr istället för 1900 kr:)

      Radera