måndag 9 mars 2015

Lite nytt!


Helgen blev väldigt lyckad med besök på Eskilsgalan där sonen
fick ta emot ett stipendium för sina studieresultat och det är klart
att vi föräldrar var mycket stolta.
Kvällen var väldigt trevlig så igår låg vi lite på latsidan.

 Här hemma fortsätter vi att snygga till och städa till 
fotograferingen av huset. Om allt går enligt planerna läggs
huset ut på Hemnet den 10/4 med bokad visning helgen efter.

 Jag behöver göra mig av med en del möbler, bl a de här
två stolarna. De är i mycket fint skick med nyklädda grårandiga
sittdynor. Överdrag i beige linne medföljer.
Jag har satt  priset 950 kr per stol, men om någon vill ha
båda är jag villig att ge lite rabatt.

 Jag har några väskor från Ceannis kvar som jag säljer till halva
priset så välkommen att fynda. Ett par sjalar finns också kvar.

Jag kunde inte låta bli att köpa hem dessa ljuvliga handdukar från
Himla så de finns till försäljning i Lissboden.

Jag har öppet onsdagar kl 17-19! 
Det går också bra att ringa och komma förbi om jag är hemma.

Jag önskar er en härlig vårvecka!
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar