onsdag 21 januari 2015

Lite blomster


 I Lissboden har jag haft fullt upp med min utförsäljning och 
det är så roligt att många kommer hit för att fynda.
Det är väldigt skönt för mig att se hur lagret krymper så att 
jag slipper packa ned för mycket och ta med till Mora by.

Igår var jag i Stockholm på en väldigt bra kurs om Nyckelhålsmärkta
restauranger, vilket jag tror och hoppas kommer att bli en trend.
Professor Mai-Lis Hellenius föreläste om hur vi ska äta för att må
bra och inte gå på alla dieter som är trendiga. 

Jag hade turen att hinna med att äta lunch med Linnea och 
fika med Per på Vetekatten så det var en mycket trevlig dag.

Blommor fick jag också med mig från Hötorget så nu är det
fint i vardagsrummet.

Krukan från Olsson&Jensen finns fortfarande kvar i Lissboden.
Visst är den fin?!?

Jag önskar er alla en fin vintervecka och hjärtligt välkomna
förbi i Lissboden om ni har vägarna förbi!
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar