måndag 27 april 2015

Öppet hus!

 Oj, vad tiden rusat iväg denna månad. Vi har utrymt i Lissboden
och fixat glasverandan, vilken innebär att vi sitter där varje kväll:)
Det är magiskt ljust nu och därinne behöver vi inte frysa på
kvällarna.
Lite synd att vi inte kunnat utnyttja det här fina rummet under
så många år men nu får vi ta igen det rejält och sitta där mest
hela tiden.

 Jag har förstås piffat lite extra och donat inför visningen och
nu börjar jag tycka mer och mer om färg till allt det vita. Det 
är det bästa med den vita basen, det mesta passar till.
Mässing är väldigt inne och det ger en varm känsla, tycker jag.

På lördag 2/5 har jag öppet hus med försäljning av bl a en del
möbler, som den här skänken från Kallholmen.

Välkommen kl 11-15!
Jag bjuder på gott fika!
Maria

1 kommentar: