måndag 14 september 2009

Finbesök och vinnare i utlottningen av kudden

I helgen kom de här trevliga damerna på besök.
Det är alltid roligt att träffa sina fastrar och mamma.
Extra roligt är det att min faster från Leksand kom
på visit eftersom jag inte träffar henne så ofta nuförtiden.
Det är härligt att de är så pigga trots att de snart är 85 år.

Vi fick också besök av den här fina bilen med
tillhörande chafför för en tid sedan.
Vi brukar kalla honom för "Nicklas Bildoktorn"
eftersom han är både doktor och bilfreak.
Bilen är en Porsche Speedster och visst är den snygg.
Maken fick en liten åktur så han var så nöjd.

Härligt att så många ville var med i utlottningen
av den vita kudden.
Jag återkommer snart med ännu en tävling.

Nu till resultatet av min utlottning!
Jag är väldigt glad att Mats drog lotten så att Eva-Lotta,
en av mina allra bästa vänner vann kudden.
Eva-Lotta är en varm, empatisk och generös väninna till mig,
så jag tycker att Mats drog en väldigt bra lott.

GRATTIS EVA-LOTTA!

20 kommentarer:

  1. Ooooohhh!!! Så glad jag är. Tänk att jag vann den underbara kudden. Den har en given plats i Kallholmensängen. Jag som aldrig brukar ha tur i spel och lotteri (däremot i kärlek). En extra varm hälsning till Mats som drog lotten.
    Maria, Tack för de värmande orden
    kram//Eva-Lotta

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren.
    ursnygg bil...
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  3. Grattis Eva-Lotta. Och tack till dig för finfin tävling. Och viken häftig bil! Och ni ser ut och ha så mysigt du och din mamma och fastrar.
    Goa kramen till dig
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  4. Grattis till Eva-Lotta som vann den fina kudden.
    Vill även säga grattis till dig som fick så härligt besök av fastrar. Hoppas de pigga generna ligger i arv till dig;)
    Ha det gott!
    Kramen

    SvaraRadera
  5. Tack igen för vinsten!
    Blev så upphetsad över min fina vinst att jag glömde skriva att det ser så mysigt ut när ni sitter i solen och fikar. Hoppas, hoppas vi får leva och bli "krutgummor" vi också. Då ska vi sitta i solen och dricka allahanda drycker och prata, prata, prata
    Må gott//Eva-Lotta

    SvaraRadera
  6. Grattis till vinnaren!!!
    Kudden är sååå fin. :)
    Tack till dig Maria som hade ett sånt fint pris i din tävling.

    Vilka tjusiga bilder! Damerna, bilen!
    En riktig pärla det där. :)
    Vad kul att få mamma och mostrar på besök. Det ser ut som ni hade det trevligt.

    Önskar dig en fin vecka!
    Kram / Åsa.

    SvaraRadera
  7. jisses ! ett sånt vrålåk till bil skulle man inte tacka nej till ;) så himla FIN BIL !!

    SvaraRadera
  8. Grattis till Eva-Lotta!!
    Supersnygg bil :D

    Ha d gott!
    Kram Hanna

    SvaraRadera
  9. Hej Maria!
    Grattis till den lyckliga vinnaren Eva-Lotta och tack för tävlingen:)

    Vilka söta "Pantertanter" och den där bilen gick ju inte av för hackor!

    Ha en skön kväll,

    kram Jenny

    SvaraRadera
  10. Vad mysigt med finbesök och vilken vacker bil!Jag får också passa på och gratulera Eva-Lotta och samtidigt tacka för en fin utlottning! Hoppas att du får en mysig dag i morgon!

    Kramar Anna-Lena♥

    SvaraRadera
  11. Jättegrattis till vinnaren...lycko du!
    Vilken mysig fikaplats & tjusiga damer *ler*

    Kramis Anki

    SvaraRadera
  12. Tack för ännu en fin tävling Maria! Och grattis till vinnaren som får mysa med den i Kallholmensängen:-)
    Ha det gott! Kram Cilla

    SvaraRadera
  13. Grattis till vinnaren!

    Wow vilken fin bil. det var en riktigt pärla!

    Kram Viveka

    SvaraRadera
  14. Så mysigt med damerna på besök, härligt att sitta ute!:) Vilken superfin bil, precis min smak! Grattis till vinnaren av kudden! Kram :)

    SvaraRadera
  15. Grattis till vinnaren!!! Kram Petra

    SvaraRadera
  16. Åh vad Gunhild är lik morfar Walter! Tänkte om brudparet skulle kunna få lifta med Dr Hedlund sommaren 2011, vi kan stå vid Jäders kyrka och
    vänta... behöver skjuts till festplatsen!
    Puss på dig mor

    SvaraRadera
  17. Wow vilken fin bil. Den skulle man gärna vilja ut och fin åka i.
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  18. Grattis till vinnaren! Och tack för en fin tävling! Härliga, pigga damer på fotot och en snygg bil. Kul att se!
    Kram!

    SvaraRadera
  19. Grattis till vinnaren! Och vilken häftig bil!
    Kram/Åsa

    SvaraRadera
  20. Wow vilken häftig bil och vilka snygga tanter hihi.
    Kram på dig/Ingela.

    SvaraRadera