torsdag 20 oktober 2011

Vinnare i utlottningen!!

Hej kära bloggläsare!
Bättre sent än aldrig stämmer verkligen in på mitt liv
just nu. Jag hinner inte med allt jag vill göra eftersom
skoljobbet tar väldigt mycket tid den här terminen.
Många av mina elever är mycket flitiga och lämnar
in väldigt fina arbeten så det blir mycket att läsa
på kvällarna.

Jag har i alla fall packat upp lite nya lampfötter och
de rosa skärmarna har kommit in igen.
Jag har börjat tycka mer och mer om fötter av
stål och rosa skärmar till tycker jag är fint.

Nu till dragningen av vinnarna i min tävling:
Första pris, dvs löparen, går till Lena S. Lena är en
trogen kund i Lissboden så det var roligt att hon vann duken.
Jag tror att du Lena brukar läsa bloggen men annars 
skickar jag ett mail till dig.

Jag har bestämt mig för att ge bort två handdukar och de 
lyckliga vinnarna till dem blev Teres med bloggen Lantligt
 i smultronbacken och Ann-Lis med bloggen Lyckoslanten.
Ni båda är välkomna att maila mig era adresser så skickar
jag era vinster.

Ett stort GRATTIS till vinnarna!

Nu önskar jag er alla en avkopplande och fin helg!
Kram/Maria

2 kommentarer:

  1. Gomorron Maria
    Grattis till dina tre vinnare. Och tre fina lampor visar du också. Vet du, jag är ju ledig idag. Har en stjärna som väl egentligen inte är adventsstjärna så den hänger uppe året runt. Men jag brukar inte tända den, det gjorde jag nu imorse! Och tänk då kom det första julpirret, vet att det är tidigt men jag blev sugen på glögg.
    Ha en skön helg vännen
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  2. Hej Maria!
    Grattis til vinnarna och tack för tävlingen!

    Jättesnygga lampor du säljer i Lissboden!

    Ha en skön helg,

    Kraam Jenny

    SvaraRadera