torsdag 30 maj 2013

Snart helg!

 Oj,vilken vecka det varit. Huvudet är fullt av intryck och
nacken stel efter all röra. Vi sätter betyg, flyttar hela 
verksamheten och samtidigt fixar jag praktikplatser till 
hösten. Nu börjar jag längta efter sommarlov och det är
det bara två veckors jobb kvar:)

 Rosorna ser tämligen döda ut i rabatten men det blommar
för fullt i Lissboden istället. Jag har precis fått hem nya 
lampskärmar med rosor och lite annat mönster på.
Jag tycker det är fint med en skärm med lite färg på
till allt det vita.

 Här var det murgröna på skärmen istället för rosor.

Jag har fortfarande två krukor kvar som jag säljer för
500 kr tillsammans. 
Välkommen att fynda på lördag kl 11-15!

Jag har dessutom 20 % rabatt på tyger, lampskärmar och
lampfötter!

Ha en fantastisk helg och nu hoppas vi att regnet inte blir
så ihållande som det ser ut på yr.no!
Kram/Maria

3 kommentarer:

  1. Vackra lampskärmar! Ja nu är det snart helg igen och det är dags att förbereda inför student här. Önskar dig en fin avslutning på veckan och en fin helg!
    Kram,
    Regina

    SvaraRadera
  2. Här blommar syrenen också nu. Ett litet lokalt regn svepte nyss förbi och det kunde behövas.
    Inte undra på att du längtar efter sommarlov. Mitt börjar ju i morgon eftermiddag, men det finns mycket plock och många möten nästa vecka.
    Ha en skön helg! ♥

    SvaraRadera
  3. Hej Maria!

    Det är mycket som ska hinnas med nu dessa sista dagar innan ledighet. Även här ser schemat galet fulltecknat ut men snart, snart blir det sköna sommarlovslediga dagar Maria. Efterlängtat.

    En vecka fick vi njuta av syrenerna. Sedan hade de blommat över. I år går allt så fort så det gäller att skynda att älska känns det som.

    Vilka fina lampskärmar du har fått in till Lissboden Maria. :)

    Ta nu hand om dig och njut av den vackra sommaren vännen.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera