måndag 10 juni 2013

Examensfirande!

Det har varit härliga tider med studentexamen och en
massa firande. Det är alltid en fantastisk tid när alla är
så glada och ser ljust på framtiden.
För många är framtiden oviss med tanke på arbete men
många jag pratat med har lyckats få sommarjobb vilket
är en bra början.
 
Vår egen Linnea tog examen i fredags så nu har
vi fått vår egen husdoktor.
Hon var så glad och ser fram emot att få börja 
jobba redan idag på en akutmottagning.
 
Efter att ha jobbat alldeles för mycket en tid har
jag bestämt mig för att ha öppet i Lissboden endast
onsdagkvällar kl 17-20 under sommaren.

Jag önskar er alla en fortsatt fin sommarvecka
 och njut så mycket ni kan denna vackra tid!
Kram/Maria

2 kommentarer:

  1. Vilken underbar bukett, jag tycker om lupiner (även om de breder ut sig väl mycket).
    Kristina

    SvaraRadera
  2. Vilken underbart snygg klänning din dotter har på sig. Du vet möjligtvis inte vart hon har köpt den?
    MVH Cia

    SvaraRadera