torsdag 27 februari 2014

Nyheter!

Det var nästan så att vi trodde på lite sol och vår i måndags men
de flesta blev varse att gråvädret kommer att fortsätta ännu ett tag.
Det är nog många svenskar som längtar efter sol och ljus nu
men väntar man på något gott så……..

 Den här veckan har jag packat upp lite väskor från Ceannis
och i år blir det lite nya modeller.
Den här är vändbar och det är lite praktiskt att ha två väskor i ett.

Den flätade skinnväskan är så fin i den cognacsbruna
färgen och den borde passa till lite av varje.

 Den här väskan tror Ceannis själv mycket på och svart
och vitt verkar vara inne nu så vi får hoppas att kunderna
också gillar den.

 Jag har inte tröttnat på det här mönstret ännu. Det börjar
bli lite Josef Frank och Svenskt tenn över det:)
Väskan och sjalen finns hemma i fem färger.

På lördag blir det lite fest och jag har fyndat ett vackert
armband från Pipol´s Bazaar hos Susanne på Inwhite.
Hon har några fina halsband kvar som också är jättefina.
Det blir snyggt till en enkel klänning:)

Jag önskar er alla en trevlig helg och vi kan väl hoppas
på en solglimt!
Maria

4 kommentarer:

  1. Så mycket fint Maria. Ha en mysig helg.
    Kram Agneta

    SvaraRadera
  2. Åhhh vilka snygga väskor, gillar särskilt den svart-vita:) Ha det gott kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  3. Hoppas du hade roligt på festen, jättefint
    armband du hade på dig. Och fina väskor,
    det är bra modell på deras väskor.
    Ha en fin vecka Maria
    Kramar/AM

    SvaraRadera
  4. Hej Maria!

    Så mycket fint du bjuder på och tänk, just väskor är en sådan sak som man aldrig kan få för många utav. :)

    Här har det mest varit grått och dimmigt den senaste veckan men åtminstone vår så det känns dumt att klaga. Men nog längtar jag lite efter blå himmel och värmande vårsol. Snart hoppas jag.

    Ta hand om dig kära Maria och ha en riktigt fin dag.♥

    Kram Lotta

    SvaraRadera