fredag 21 februari 2014

Sportlov!

 Så underbart är det att ha förmånen att ha sportlov:) Det är en av
de stora fördelarna med att vara lärare:) Vi har njutit av semlor
nästan varje dag, mums! Vi har förstås sportat lite också.

 Jag sprang förbi på Åhléns i Stockholm och hittade lite väskor från
Ceannis som jag beställt till våren. De är snart på väg och det ska
bli spännande.

 Sonens julklapp var ett besök på Kungliga Operan och
där såg vi Trollflöjten, vilken var en fin kulturupplevelse.

 Jag fick en fin blomma av min mysiga väninna Lena W
häromdagen. Så fin men jag vet inte vad den heter?!?

Idag fick jag besök av en ny härlig bekantskap från resan
till Gran Canaria och hon hade med sig mina favorittulpaner.
Tack snälla Agneta!

Imorgon är ni välkomna till Lissboden på sportlovsrea
kl 11-15!

Hoppas vi ses!
Maria

4 kommentarer:

  1. Visst är det härligt med sportlov. Mitt har just börjat så nu njuter jag av känslan med en hel veckas ledighet framför :) Lite sol på det skulle inte vara så dumt.

    SvaraRadera
  2. Trollflöjten har jag sett med Håkan Hagegård, det var magiskt, fin julklapp. Din fina blomma ser ut som
    någon sorts lilja, jättefin. Och jättefina var dom
    rosa väskorna också.
    Ha ett härligt sportlov
    Kramar
    AnnaMaria

    SvaraRadera
  3. Både lärare och elever behöver sportlov och andra lov för att orka. Fint att du har fått njuta! Nu ska jag njuta av mitt! ♥

    SvaraRadera
  4. Så skönt med lov och få en liten paus,det känner jag också var välbehövligt här hemma särskilt för barnen. Ha det gott kram från Maria

    SvaraRadera