tisdag 4 november 2014

Lite julpyntat!

 Det är inte dags för julpynt här hemma men i Lissboden
börjar det bli riktigt julfint. Den här krukan från 
Unik design tycker jag blev fin med tallris och ett band.

Adventsljusstaken från Miljögården är en favorit och den går
att fixa till lite som man vill.  Våra Cox Pomona-äpplen blev 
riktigt dekorativa i den ljusstaken det här året.

Den här veckan är Lissboden öppen onsdag och torsdag men
däremot inte på lördag då jag har annat för mig.
Imorgon, onsdag, har jag ändrat öppettiden till 
kl 17.30-19.30 eftersom jag är i Stockholm på kurs 
under dagen.

Jag hoppas vi ses! /Maria

3 kommentarer:

  1. Trevligt att se och få litet tips inför jul! November går fort när man har mycket för sig!
    Ha en fin vecka! ♥︎

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder, visst börjar man bli lite sugen nu:) Kram från Maria

    SvaraRadera