tisdag 11 november 2014

Nostalgihelg!

 I novembermörkret passade vi på att fira ordentligt i Stockholm.
Fredagkvällen tillbringade vi på Operakällaren tillsammans med 
sonen, hans flickvän och "svärföräldrar". 
Vi fick otroligt fin service av bland annat Stefano Catenacci.
 För över 30 år sedan åt vi vår bröllopsmiddag där så det
var mycket trevligt att få uppleva det igen.

 På lördagen passade jag på att besöka Day spa för lite massage
och det var lika skönt som förra gången.

Lördageftermiddagen tillbringade vi på Stadshuset för att
fira sonens kandidatexamen på Handelshögskolan.
Mycket trevligt att få höra på fantastisk musik och
mycket bra tal fick vi lyssna till i Blå hallen.
Det var i Stadshuset vi gifte oss så det blev också en
trevlig nostalgitripp för maken och mig.

Imorgon har jag öppet som vanligt i Lissboden kl 17-19.
På torsdag är jag i Stockholm igen på kurs, man blir
aldrig fullärd som lärare:) Då har jag stängt men ni
är hjärtligt välkomna på lördag kl 11-14!

Ha det så bra och tänd många ljus i mörkret!
Maria

1 kommentar:

  1. Men så härligt och högtidligt! Så vacker du är där bredvid stiliga sonen! Grattis till honom och er!
    Måste kolla om de släpper in mig på Operakällaren när vi besöker vår son i Stockholm nån gång ;o)
    Ha en underbar helg! ♡

    SvaraRadera