onsdag 3 december 2014

Julmys!

 Nu börjar det närma sig och det är snart dags att ta in granen.
Nej, nu skojar jag men visst vill vi stanna tiden och sitta
lite mer i lugn och ro och njuta av glögg och pepparkakor.

I Lissboden har jag erbjudande på både det ena och det andra.
Bland annat den här krukan från Miljögården som passar 
alldeles utmärkt till en hyacint.

 Visst är det mysigt nu men lite snö skulle inte skada, det lyser
upp tillvaron lite mer.  Men ännu får vi nöja oss med att mysa
med ljus och vackra blommor inomhus.

Här hemma pysslar vi och donar för fullt med lite målning inför
husförsäljningen. Vi vill förstås att det ska vara ljust och fräscht.
Kul också att många av er läser min blogg. Det är en hel del som
frågar när vi ska flytta och att det läst det här på bloggen.
Det är verkligen roligt att så många just ägnar sin tid till läsning
av mina ord här på bloggen. Tack snälla ni för det!

Jag önskar er alla en fortsatt fin vecka!
Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar