söndag 7 december 2014

Julrött!

 Helgen har avlöpt med mycket glögg och lite träning så det är
tur att det är måndag imorgon igen:) Jag gillar årets glögg med
 smak av lavendel. Den är precis lagom söt och god tillsammans
med pepparkakor och S:t Agur. Underbart!

I Lissboden har jag haft trevliga besök och nu börjar det bli
dags för utförsäljning av allt rött. 20 % på rött fram till jul!

 Jag har ett par Carl Larsson-klänningar kvar så passa
på att fynda.

 Lite handdukar som passar bra som julpresent finns också
kvar i två storlekar.

Här hemma är det både rött och gulligt, som jag tycker så mycket
om i juletid. Det känns så varmt med de färgerna.
Idag var det dags för omplantering av hyacinterna. 

Jag önskar er alla en fin vecka och välkomna till Lissboden
onsdag, torsdag och på lördag!
Hoppas vi ses!
Maria

2 kommentarer:

  1. Så mycket fint du har i din butik, julhanddukar är ju något speciellt:) Ha en fin vecka kram från vännen Maria

    SvaraRadera
  2. Det var en söt klänning, jag gillar den
    Madicken stilen på små jultjejer.
    Och vilken fin ljuskrona du säljer!
    Adventskram/AM

    SvaraRadera